tisdag 23 juli 2013

Från mage till sittandes

 Idag när jag satt i soffan och kollade runt på internet så tittar jag snabbt upp för att kolla vart Arvid var. 
och vipps så sitter han UPP!!! 
jag hade lagt honom på golvet för att han skulle åla runt och leka med alla leksaker, och helt plötsligt kom han bara på att man kan sätta sig upp. hur häftigt är inte det?! åh han är så duktigt! 
den 23 juli 2013 satte han sig upp från magläge. 

Nu ålar arvid jätte fort fram! kan inte fatta att dem små lär sig så fort! sen står han på knä hela tiden och gungar, jag tror att om bara kanske 1-2 veckor så kryper han fram. 

Kommer aldrig sluta att tänka på när jag jobbade och var gravid så sa mina arbetskompisar till mig att verkligen ta vara på tiden och njuta när han är född för tiden går så sjukt fort! 
själv tänkte man bara jaja 1 år går ju inte fortare än vanligt! 
Men kan säga att snart är ju arvid 1 år.. vart är tiden någon stans?  tyckte det var för 1 vecka sen han kom till oss. Nä tänka sig att nu den 29 blir han HELA 8 månader! 
lilla prinsen våran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar