tisdag 16 juli 2013

Jätte dålig uppdatering!!

Hej på er! 
jag vet att jag har haft en jätte dålig uppdatering nu på slutet. Jag satt faktiskt och skrev ett jätte långt inlägg förra veckan tror jag och vips så hade Arvid dragit ut sladden till datorn. våran prins han kan han! 
ja herregud vart ska jag börja, Vi har varit och beställt nytt golv nu till hela huset, förutom sovrummen för där är det ju nya golv men det fattar ni nog. Så förhoppningsvis får vi göra om väggarna här hemma så att vi kan lägga det super snygga golvet!! :) och även få upp lite tapeter senare. Som alla vet håller jag på med körkortet och det går så himla fort fram! har 3 körlektioner kvar nu och imorgon får jag veta när jag har uppkörning och teori prov! shit känns som en dröm. 

Arvid har börjat vara lite små grinig imellan åt, tror att det är nya tänder som är på G. han sover inte hela nätterna heller, han vaknar 3 gånger på natt, så själv känner man sig lite som en zombi. Han har börjat åla sig sakta men säkert och om han står och håller i sig i något så kan han stå i några sekunder själv. Han har även börjat göra pruttljud med munnen, han är så söt. kan inte fatta att han blir hela 8 månader denna månad... helt sjukt! vår lilla bebis håller på att bli ett barn! 

Just nu ligger Arvid på golvet och leker med sin Farmor. 
Arvids Farmor och janne har varit här till och från och hjälpt oss lite här hemma! vilket är verkligen jätte snällt! vi har fått i ordning boden nu så att det går att öppna dörren och målat den så nu ser den riktigt fin ut!

Ikväll blir det att sitta och plugga teori och vara lite små nervös inför imorgon då man får veta när uppkörningen och teoriprovet är. Men kommer bli skönt att få veta ett exakt datum så man kan börja förbereda sig lite. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar