måndag 4 november 2013

4 november

Usch känns som att det var alldeles för länge sen jag skrev nått här. Men vi har haft fullt upp tiden bara springer iväg. Arvid har blivit riktigt duktig på att gå!! Nu kryper han nästan aldrig! Full fart på lille man. Idag har vi inte gjort så mycket varit på affären och handlat sen for vi till mormor och åt lunch arvid tycker det är jätte kul att åka till mormor och vara där och leka. Nu blir det bara massa bus och mys här hemma. Det är inget roligt väder alls.

Nu har jag äntligen beställt en ny telefon blev en samsung s4 får den kanske imorgon eller på onsdag den jag har nu håller verkligen på att ge upp. Den bara slår av sig och går inte att trycka på nått  ibland. Så det blir skönt med en ny som funkar. 

Snart fyller lilleman år. Och jag håller på att planera hur kalaset ska se ut. Har kommit på vad jag ska baka så ska nog börja med det i god tid.
Nu ska jag och lill herrn kolla på lite barnprogram och bara mysa i soffan. :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar