onsdag 20 november 2013

En ta hand om sig själv kväll

Idag har det varit full rulle här hemma och arvid somnade halv 8. Så jag har legat i soffan och myst framför tv med en kopp kaffe sen kom mamma och yngve förbi och fixade upp golv listerna. Nu har jag precis tagit mig en varm dusch och har även gjort en ansiktsmask. Tror sist jag gjorde en var när jag var hög gravid. Så ja det var på tiden. Förut kunde man ändå göra en nån gång då och då. Inbillar mig att det är bra för ansiktet med tanken på allt smink man her på det.

Måste uppdatera om arvids nya inne grej och det är när man dricker något så säger han ähhhhhhhhh. Som man gör själv om man ska skoja att nått är gott typ om ni förstår inte så lätt att förklara. Sen den andra är att leka "kurragömma" han springer alltid och gömer sig när man säger vart är arvid och det är nog favorit leken just nu. Sötplutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar