måndag 11 november 2013

måndag

Morgonen har varit helt fantastisk jag klev upp klockan 6 la mig i soffan och kollade på nyhets morgon drack en kopp kaffe. När jag hade druckit upp det så startade jag en tvätt och plockade ur diskmaskinen lille man han tog en sovmorgon till halv 8 när han vaknade låg vi bara på soffan och myste och kollade på barnkanalen medans han drack sin välling. När den var slut då blev det full fart på killen. Nu 3 timmar senare så ligger han och vilar och när han vaknar så ska vi ta och gå ut i det fina vädret. Måste gå förbi affären också och handla lite. Kameran min har jag lagt på laddning känner att det var ett tag sen jag tog några fina bilder på honom så ska nog passa på att göra det idag. Tanken är ju att så fort vi har tapetsera klart här hemma så ska jag skapa en liten foto vägg på lilla familjen kommer nog bli jätte fin så måste ha lite nyare bilder också.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar