torsdag 29 april 2010

godmorgon

Har nyss klivit upp, fick sova ut idag iallafall. annars brukar ju pepsi vara och hoppa en på magen! haha
Det är dåligt väder idag.. mulet som fan. det gillas inte!
idag hade jag tänkt att städa, gå ut på en lång promenad och sen måste jag släppa ut lurjus (mammas katt), sen blire väl bara att sitta och lata sig, SKÖNT!
Nu jävlar äre snart valborg! undra vad man ska hitta på? det verkar som om daniel ska jobba, men det är inte 100% säkert än. ska iallafall vara skit väder. KUL DÅ!

glömde säga och lägga in en bild igår på min kära snusdosa. har ju hållt upp ett tag med snusningen, men har tyvär typ börjat röka lite så där ibland. icket bra. men igår var ju jag och mamma i stan, och då rökte hon, och jag skulle bara skoja till det med henne.
jag: mamma får man ett bloss av dig eller? ;)
mamma: NEJ! för helvete!

sen sprang hon iväg in på macken och köpte en snus dosa. eller jag frågade om hon kunde köpa en som jag kunde ha på valbord, men jag skojade bara. men hon köpte en. hon är så gullig! :p

nä nog om detta, ska börja göra mig i ordning, så pepsi får gå ut någon gång, hare bra hajhajhaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar