tisdag 27 april 2010

kväll

Har nyss ätit, det blev rester, spagetti och köttfärssås, inte illa inte.
ringde Yngve och hörde om vi kunde fara ut och övningsköra, men icket han skulle hålla på med veden, men nästa vecka då kör jag igång igen! :)
har tänkt att slinga mitt hår, hade gjort det förra sommaren men sen när jag färgade mitt hår så försvann dem, så nu är jag sugen att göra det ikväll. men då var häggä upptagen, så det får bli en annan kväll. Nu blir det att vänta tills häggä har ätit så ska vi tvär träffas, sen ska jag möta mamma för hon ville gå ut och gå ikväll, så det passar ju perfekt, då får pepsi gå en lång promenad :)

Är jätte sugen att ta nå fina bilder, så man kan sitta och photoshopa men vete fan om man ids..
häggä har ju iallafall lite att göra med dem hundratals bilderna på mig hehe ;)
nä nu ska jag göra något annat, hade bra hejdåååååå





















spela kort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar