tisdag 27 april 2010

träning?

Har nästan precis vaknat och klivit upp, lillpepsi väckte mig och nu är det han som ligger och sover istället haha :P
sitter och kollar på lite bloggar, alla värkar köra igång med träning nu tycker jag att det känns som!
alla är så otroligt duktiga, jag förstår verkligen inte hur dem bär sig åt! jag klarar fan inte av det?!
jag minns förut, när jag nyss hade träffat daniel, då var jag ute och sprang varje dag, och gjorde sittupps varje dag och arm hävningar. men nu.. klarar jag fan inte ens av att springa en meter.. det är så fruktansvärt hemskt! men jag fick ett par gå/joggings skor av min kära far. dem är så jävla bra och skönt! När jag är ute och går med pepsi själv så går jag i rask takt, och jag har märkt att lite bättre har ju konditionen blivit, vilket känns jävligt skönt! nä jag tror att jag ska försöka börja träna tills jag har skaffat ett jobb och har råd att börjat med Cambridge. Nä nu jävlar kör vi rock´n roll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar