torsdag 15 april 2010

hemma igen.

Har nyss varit och släppt in Lurjus, häggä var med mig. mycket trevligt, vi snackade om jobbet, kommer nog bli nice att börja jobba där, funderar starkt på att hoppa av skolan och börja jobba där heltid om jag då får jobbet. jag menar vad gör det för nytta att gå 3 år och sen kommer jag inte ens ha poängen som man måste ha för att ta studenten då har jag ju förfan kastat bort 3 hela jävla år!!
nä jag tycker att min plan värkar bra. men det vetefan om den igentligen är det.. men aja det kommer säkert att ordna sig snart.. hoppas jag.
imorgon är det sista dagen på praktiken tagga!! då slipper man det där stället, det var faktiskt jätte roligt! men ändå inte min grej hehe.
Jag har nyss gjort dipp som jag och älsklingen ska ha till chipsen :p
jag som tycker att jag är så jävla fet ändå ska jag äta det.. aja man är kass så äre ba. ett till plus är att då kommer jag verkligen ha råd med cambridgekuren :D fatta vad glad jag kommer bli då!! hoppas att jag får jobbet. :) nä nu ska jag kolla runt lite på internet och lyssna på BRA musik hare haaajhaajhaaajjj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar