fredag 7 maj 2010

Godkväll!

Har nästan nyss kommit hem, var förbi mamma och surrade, hon bjöd på ett vinglas, sen gick jag vidare till lillis, där spelade vi kubb och sen fick jag en öl av ludde. Sen gick jag hem, för älsklingen har hållt på att tapetsera i sovrummet, han är så duktig! nu börjar det fan hända saker! vi har bara fondväggen kvar att tapetsera sen ska vi lägga golv och sätta fast lister! allt känns så underbart bra nu!

+ saker.
- Vi får klart sovrummet i helgen typ!
- Jag och häggä ska på möte om Cambridge på ONSDAG och börjar äta på TORSDAG!
- jag ska söka jobb på Online till veckan.

allt bara rullar på hur bra som helst!
livet kan inte bli bättre just nu. + att jag är världens bästa pojkvän!!

Ikväll blir det bara att vara hemma, kanske ta sig en grogg kolla på film, sen blir det att gå och lägga sig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar