måndag 17 maj 2010

middag.


Ja bju lite bilder på mig själv! ;) hehe.
Cykel/gå resan jag och häggä gjorde

Hejsansvejsan, har nyss ätit min middag, det blev grönsakssoppa, tyckte att den var as god dom två första gångerna, men nu tycker jag att den är så hemskt äcklig!! huvva..
nåja, hjälpe Daniel att laga mat, han sitter just nu och äter kyckling curry, mummss! är så jävla avis. men det ska jag äta om två månader! :D

Cambridge kuren går bättre än förväntat, tror fan att jag kommer att klara av det.
är ute och går varje dag i en timme, gör situps, armhävningar, rygglyft, tränar låren och rumpan :D
så nå tror jag att jag kommer att gå ner i vikt! hoppas iallafall!
daniel tycker att jag borde åtminstånde gå ner 4 kilo denna vecka. men vi får väl se vad det visar i morgon eller på Torsdag! :)

ikväll klockan 7 blir det att gå ut och gå 1 timme med mamma och häggä!
kväll ska jag ha mina leggings och en stor t-tröja ;) blev så jävla varmt i går med en tjock tröja! :/

Har även köpt mig en snus dosa idag! kände att det verkligen behövs! :D

nä huvva vad jag bablar, hejdåååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar