fredag 21 maj 2010

hallå

dagen börjar med en låg morgon promenad med mammi, mycket mysigt!
sen ska jag sätta igång en tvättmaskin och plocka bort lite här.
ikväll värkar det som att Daniel ska supa, så det kan nog blir trevligt att vara nykter! ;)
ska bli roligt att se honom imorgon haha!

igår skulle jag igentligen vara med anki och sussie! <3
men kände mig så jävla trött och slut! kändes nästa som om jag hade feber.
men det är bara för att jag har brännt mig.

Men då ringa häggä lite senare på kvällen och hade jätte tråkigt!
och då kände jag mig lite piggare, men inte hundra.
men häggä var sugen på att fara och bada. och jag kände att jag var sugen på att svalka ner solbrännan. men det var ISKALLT i vattnet! fyfan!!!
blev alldelens BLÅ! så vi doppade oss, sen for vi hem.

Förlåt sussie&ankii!<3

imorgon äre kullturnatta ganska överskattat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar