lördag 29 maj 2010

HEJ BLOGGGGEEEENNN!

tjatja blogggeen, sitter hemma och känner mig lite halv sliten är dock inte bakis, är bara allmänt trött, somnade kanske halv 5 i morse, igår var jag bara hemma, kollade på när folk satt och söp.
sen åkte älsklingen in till stan på krogen, sen kom han hem vid 4 och då gick vi och la oss.
Ikväll händer det massa saker i stan, men orkar fan inte åka in dit tror jag. Blir nog kanske bara en hemma kväll, men man vet aldrig som sagt! :)

Det jag känner för ikväll:
  • Ligga i soffan och kolla på film
  • Ta på sig mjukis kläder!
  • Ligga under en filt!
  • Göra en STOR kopp te!
  • mysa med älsklingen!
  • Tända massa ljus!!!!
Det känner jag för just nu!

Bertil sitter i sin söta lilla bur, och kvittrar så vacker hehe.
han är bara glad han.
Igår välte katterna ut buren... men de var inte så otippat!!
men nu låter dem buren vara i fred iallafall! bra det!

Nä nu ska jag ta och gå och äta min middag, byebye!

HOPPAS ALLA FÅR EN SUPERDUPER TREVLIG LÖRDAG!!!


Visst är jag snygg?! tack jag vet!
HÄGGÄ MIN VÄN, VART ÄRU?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar