tisdag 18 oktober 2011

En Positiv och glad tjej.

Okej, jag vet att jag kanske inte är den Positiva tjejen just nu, just därför är det skit bra att jag har mina vänner att prata med och höra deras åsikter. Men har tänkt ut vad som ska göras nu och jag hoppas att det i slut ändan löser sig! Har massa planer inför imorgon som ska göras. och från och med  imorgon ska jag bli den POSITIVA tjejen.. Min vän, eller ja inte bara en vän utan en "syster" kan jag nästan kalla henne för, som alltid är så positiv till allt, hon har nästan aldrig några större problem, hon säger vad hon tycker och står för det etc. så bye bye säger jag till mitt gamla jag.

Ganska speciellt inlägg, har nog aldrig varit så här öppen på min blogg någonsin känns det som, men det är skönt att skriva av sig ibland.

Hoppas att alla har haft en Tusen gånger bättre dag idag, än vad jag har haft.

Ida

1 kommentar: