måndag 10 oktober 2011

Hemma

Hallu, har äntligen kommit hem har nyss ätit. och TACK MIN BÄSTA VÄN FÖR ATT DU FÖLJDE MED MIG TILL DOKTORN OCH HÖLL MIG I HANDEN NÄR HON TOG SPRUTAN!! VET INTE HUR JAG HADE KUNNAT KLARA DET UTAN DIG!! PUSS OCH KRAM TILL DIG BÄSTA KOMPIS!

----------------------------------------------------------------------

Har jätte ont i armen just nu.. vill bara sätta mig i ett hörn och tycka synd om mig själv.
inte lätt att heta Ida Ahlgren idag.. men tur att jag och häggä fick godis av "doktorn" när jag skulle ta sprutan.

----------------------------------------------------------------------

Sitter och drömmer om en sak som jag vill ha just nu. och HÄGGÄ&JESSICA ni är tysta om detta. kanske kommer bli en överraskning på bloggen.

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar