onsdag 19 oktober 2011

Min egna bok.

Okej, för några dagar sen blev jag sugen på att börja skriva en egen bok om mitt liv. alltså sen jag var 5 till nu. och igår började jag faktiskt att skriva på den. det rullar på jätte bra. ska bli kul och se om man orkar skriva klart den. men jag tror nästan det jag har så mycket jag vill skriva in i den och det kommer bli super kul att läsa den när jag är klar, och kanske visa den för några vänner. :) men nu ska vi inte ha så stora förväntningar för jag menar det är ju inte bara att börja skriva jag kommer att hålla på med den jätte länge, eftersom att det har ju hänt så mycket under alla åren. men jag tycker att det ska bli spännande och sen är det väldigt avkopplande att sitta och skriva man kan tända några ljus och gör en kopp te och bara börja skriva. nä jag gillar det jätte mycket.. så det blir spännande och se. nu ska jag fortsätta att skriva så jag uppdaterar mer sen.

Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar