fredag 14 oktober 2011

Helg ännu en gång

Hejsan, nu är det helg igen och det känns skönt. även fast denna vecka har varit ja vad ska man säga lite speciell. Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt. känner att det behöver jag. vet inte om häggä skulle komma till H-fors ikväll?! hur som helst så ska jag snart börja med mat... frågan är ju vad fan ska man äta? är själv sugen på en slemmig jävla fet pizza... inte okej egentligen men.. Funderar på om man ska försöka ta lite nya bilder i helgen. börjar bli tomt på i förrådet på blogg bilder nu igen.. Sen har jag av någon anledning blivit sjukt sugen på att BLONDERA mig?! :O helt sjukt va?
aja man får väl se hur det blir med det ska man våga? lär ju bli kallad för Fjårtis då haha. men de gillar vi ;)

Nä usch vilket oseriöst inlägg men idag är det en sån dag. att jag bara känner för att vara oseriös..
lär nog uppdatera mer sen. om jag har något vettigt att skriva om, ja menar det händer ju inte så jätte mycket i mitt liv. ganska skönt om jag får säga det själv.

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar