torsdag 3 november 2011

Hemma igen

Hej! blev väldigt mycket hit och dit! Först blev det stan med Linn och det var väldigt trevligt att umgås och snacka lite. Sen när jag kom hem så hann jag typ ta av mig jackan sen kom älsklingen hem och då skulle vi åka till Vännäs och hämta älg köttet! Det blev 44kg hell yeah!! Ska äta som en gud!

Nu ska jag nog bara slappa kolla lite 90210 sen blir det nog sängen.

Jag hoppas att mormor ringer mig innan jag går och lägger mig, lilla Signe fick åka med ambulansen in akut i morse, när dem skulle väcka henne så var hon nästan medvetslös.. när hon väl vaknade var hon helt borta. stackars liten.. hoppas att allt blir bra med henne snart! Världen är för jävligt orättvis ibland! stackarn är 2 år gammal och livet har inte ens börjat för henne. hon har spenderat sina hela 2 år på sjukhuset åkt fram och tillbaka hela tiden.

Man ska faktiskt inte klaga på hur man själv har det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar