onsdag 16 november 2011

Onsdag

Hej! Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. blir kyckling filé, ris och curry sås. mums! ikväll kommer häggä hit! Stackarn som inte kommer att kunna äta vad som helst just nu.. Häggä jag ger dig en STOR björnkram! Ni minns väl förut då jag sa att jag hade en lite hemlis som jag skulle berätta. och egentligen så är det inget speciellt för er, men för mig är det de!! HÄGGÄ FLYTTAR TILLBAKA TILL HÖRNEFORS!! jag är verkligen jätte glad över detta! kommer att ha min allra bästa vän bara över gatan helt underbart. hon flyttar inte riktigt än men hon håller på att packa alla saker osv. Sen har jag funderat på att byta blogg designe? börjar bli trött på denna och jag tycker inte alls att den är så fin.. alltså bilden på mig är ju USCH. Tror jag ska be häggä om hjälp att fota mig och göra en schyst header! Nu är käket klart! bloggar mer sen. see yaa bitches ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar