tisdag 15 november 2011

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

 (Den feta stilen går inte att slå av.. av någon konstig anledning.. men hoppas att ni kan läsa ändå) ;) 
 
Anonym: när vill du skaffa barn? 
 
Om jag skulle få välja själv så skulle jag vilja ha en liten bebis nu! Men det bästa är ju och vänta tills man har ett fast jobb för barnets bästa. men skulle jag bli med barn nu så skulle jag inte ta bort det. 
  
Sofia G: När ska du och Daniel ha fest? länge sen man var på fest hos er nu :D 
 
Haha, Sofia vi hade ju fest denna helgen som va ;) det var kul att du tittade förbi trots det tråkiga på slutet :p men nog ska vi fixa någon fest framöver, för det var ju faktiskt länge sen. 
 
Anonym: Hur länge blir du i Thailand? älskar din blogg Ida!!
 
Vi åker den 5 Januari och kommer hem den 7 februari så det blir lite mer än 1 månad. Haha tack så mycket vem du nu är! :D

Anonym: Varför har ni inte kvar hunden ni skaffade? den var ju fin! Du skrev att du skulle förklara varför men har aldrig gjort det. 
 
Varför vi inte har kvar lilla smulan var för det första att vi insåg ganska snabbt att en sankt bernhards hund är inget man bara skaffar hehe, hon var bara 1 år och dem växer i 3 år. alltså skulle smulan växa 2 år till! Sen dräglade hon sjukt mycket (dock var jag beredd på det) men  på kvällen när vi gick och la oss så fick smulan ligga i en bur och det skulle bara vara så från början eftersom dem som hade henne förut hade haft henne ute i hundgården så dem visste inte om hon var rumsren. Men när hon väl låg där inne och vi hade släkt ner så hör vi hur konstigt hon andas, det låter verkligen som att hon har andnöd både jag och daniel blev lite små oroliga och det var så varje kväll.. Så då bestämde jag mig för att ringa till dem som hade henne förut och jag berättade som det var så hon kom hit och hämtade henne för dem skulle kolla om det var något fel på henne. men då blev det bara så att hon fick åka tillbaka till sin gamla familj och det var självklart väldigt väldigt jobbigt. jag grät faktiskt när dem åkte.. och fortfarande när jag kollar på bilder på henne så känns det fruktansvärt tråkigt! Hon var världens bästa första hund! Men jag kan säga att jag har fått prova på den rasen nu och jag kommer nog aldrig skaffa en sån igen. Eftersom att man måste ha mycket plats för dem. plus att dem dräglar jätte jätte jätte mycket!! men nån gång i framtiden ska jag skaffa mig en liten vovve. 

Katja: Hur länge har du och daniel varit tillsammans? 
 
Jag och Daniel har varit tillsammans i snart 4 år! den 22 Februari blir det 4 år. 
 
Anonym: 
Är din hårfärg nu din normala hårfärg? 
Vart brukar du köpa dina kläder? 
Vilken kamera använder du? 
Tycker du att den är bra? 
 
Den hårfärgen jag har nu är nog min normala hårfärg. eftersom att det var ett tag sen jag färgade mitt hår och brukar mest bara tona det. 
 
Jag brukar köpa min kläder på: H&M, GINA TRICOT, KAPPHAL, BIKBOK. ja det är väldigt olika, beror på om det är fint på nån affär jag inte brukar vara på köper jag det bara ;) 
 
Jag använder en Sony Cybershot DSC-HX100V,  
 
Och jag tycker att den kameran är verkligen super bra. kan verkligen rekommendera den STARKT! :D 

häggääää: Vem är din bästa vän? Vad vill du göra nästa sommar? Efter thailand, vart vill du fara då? 
 
Min bästa vän är Josefin Häggbom även kallad Häggä! 
 
Nästa sommar så vet jag inte riktigt, men jag är väl väldig sugen på att resa ner till Göteborg med dig Häggä och bo hos min syster och bara leva livet! ;) 
 
Efter Thailand så vill jag nog bara vara hemma och kolla på alla saker jag har köpt och vara med familjen och vänner ;) om det var så du menade frågan hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar