onsdag 2 november 2011

Onsdag

Hallu, gud vad jag tycker att denna vecka går fort!! jag hinner inte med..
Har hämtat ut mitt pass idag, Eftersom att snart bär det av till Thailand, kommer bli kanon kul!

I helgen så for jag och älskling till Sörmjöle och drack öl med min familj och deras vänner. självklart så blev det lite mycket som vanlig.. alltså jag kan fan inte hantera alkohol.. inte okej! Nåja jag hade skit kul, och det är de som räknas!

Har också inhandlat lite nya grejer åt mig själv. ;) kände att jag behöver det hihi. men en av sakerna var nagellack! visst var det en underbar färg? me like!



Sen hade jag tänkt att visa min outfit som jag hade på mig i helgen på halloween, klädde dock inte ut mig.   
Visst var jag fin? :] 
Nu ska jag kolla på tv och känna lugnet, har tänkt massa ljus här hemma, mysigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar