fredag 20 april 2012

Fredag

Ikväll är det jobb som står på schemat. Börjar klockan 5 som vanligt och slutar klockan 9 Imorgon på morgon.
Känner mig faktiskt ganska sugen på att jobba idag. Och det känns skönt! :) men man hade ju egentligen villat vara hemma i helgen men man kan ju inte få allt ;) Hoppas alla får en super trevligt/ skönt helg.

Daniel är påväg hem i från jobbet nu, han har slutat tidigare idag. så då hinner vi träffas innan jag åker iväg. :p
Idag har man mått lite små illa men nu har det gått över. Den kommer och gå. men har fått tillbaka min aptit.

Inatt fick man inte så mycket sömn sprang på toa typ 2-3 gånger inatt, sen drömde jag en jätte konstig dröm. Usch.. Får hoppas att man sover bättre inatt. fast det beror ju på hur mycket jobb det är. :p

Nä nu ska jag sluta att babbla. Längtar tills nästa månad i alla fall ;D då får man lönen och då ska jag på ikea. Köpa en ny telefon, klippa mig och framkalla alla foton hade jag tänkt. eller ja vi får väl se hur länge pengarna räcker ;)

byebye 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar