torsdag 26 april 2012

Torsdag

Hej på er! har inte haft så mycket tid till att blogga.. Ber om ursäkt för det.
Nåja som vanligt så händer det inte så mycket i mitt liv just nu förutom jobb jobb jobb, och massa tankar kring bebisen. Jag jobbade igår och jobbar idag också, går av imorgon, sen är man ledig hela helgen. Måste försöka att få tag på min chef också skulle ha pratat med henne om lite små saker :) Annars är allt bara bra med mig.
Nästa månad när man får lön ska jag unna mig några saker. te.x köpa mig en ny mobil telefon som aldrig blev innan. :P Sen ska jag och älsklingen åka på ikea. :) Sen som jag har sagt tusen gånger förut att det blir nog att jag bloggar mer när jag har min nya telefon ;) Eller ja jag tror då det iallafall. och lite roligare inlägg. blir lättare att lägga in bilder. Nåja nu ska jag sluta att babbla om massa skit. Detta inlägg var nog jätte ointressant..

Byebye! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar