torsdag 19 april 2012

Torsdag

Nyss ätit middag, blev bara pizza idag kändes ju inte sådär jätte nyttigt men ibland måste man tjocka lite. Förutom att de kanske har blivit lite mycket på slutet känner jag. Imorgon är det jobb. känns väl sådär. Men blir nog kul!

Idag har jag haft en hel dag med mamma. var skit kul! haha vi hade så jävla roligt. Känns skönt att min mamma är som en bästa vän för mig också. haha. Mamma och jag satt och pratade om massa skit och helt plötsligt tittar hon på mig och sprutar ut kaffe över hela köksbordet. och så börjar vi as garva!! haha, hon hade alltså kaffe fulla munnen sen kunde hon inte hålla sig i ifrån skratt haha. Nåja det är min mamma de.

Ikväll blir det att gå en snabb sväng ut med Madde och Linn tror jag. sen ska jag se en film eller serier med älsklingen.

Jag saknar Thailand, vill tillbaka till värmen!

Jag och älsklingen i Thailand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar