onsdag 18 april 2012

Onsdag

Idag har jag varit till stan med mamma, köpte fönsterbräder och handlade massa frukt och andra go saker. :)
Vi sprang in på Barnenshus också och kollade runt på alla saker. Åh man blir så sugen på att börja köpa massa. Men man får vänta tills man är i vecka 18 och har gjort ultraljudet och allt annat. :)

Alltså jag vet att jag är lite nojig eller ja inte lite heller. men nu när man verkligen är glad över detta då hoppas man verkligen att bebisen är frisk och allt sånt! Men sen kan jag även tänka att: Tänk om det inte är någon bebis i magen? Har hört att detta är jätte vanligt att vissa tänker. Känns också konstigt att man kan tänka så ibland. ja menar jag har ju plussat på stickan och inte haft mens på 3 månader så.. men ändå. Skumt att man tänker så. Kände bara att jag ville släppa ut de.

Ikväll ska jag och häggä gå ut och gå en sväng, är bra att få upp konditionen lite också. sen är det väldigt skönt att bara gå och snacka massa skit! :)

Nu ska jag städa undan efter middagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar