söndag 28 november 2010

då var denna helg över

Och det känns JÄVLIGT surt.. jag vill vara ledig i 1 månad nu.
är less på skolan, usch men vem är inte det?
fast det känns jävligt skönt att jag är ledig imorgon!
sen när skolan sätter igång igen så har jag väldig väldig mycket att göra innan jul lovet.

denna helg har varit jätte bra, på fredag så for jag och daniel hem till hans pappa vi sjöng karaoke
och drack vin. mycket mysigt! blev även bjuden på middag. På lördagen så blev det att åka hem och vi for förbi daniels mamma käkade middag där sen for vi alla in till stan en sväng, köpte en snö skyffel. Idag har jag och daniel varit på skylt söndag inget speciellt med det tycker jag men nåja, vi bjöd mamma och yngve på middag drack kaffe och bara myste!

Nu inväntar sängen snart för mannen i huset har jobb imorgon.

Det blir väldig dålig uppdatering under helgerna men det beror på att jag alltid har något att göra då!
Måste även ta nya bilder igen så jag har att lägga upp på bloggen.

Nä men de var väl allt jag hade och berätta om min helg.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar