måndag 22 november 2010

Så var denna dag gjord!

Ja denna dag har det inte hänt så speciellt mycket.. vaknade, kokade kaffe åt frukost, suttit vid datorn gick till mamma och drack kaffe, sen blev det datorn igen.. alltså vilket liv?
Nä denna måndag har jag inte använt så bra.. nåja är ledig imorgon också, och då ska jag till tandläkaren och sen måste jag nog städa imorgon.

Ikväll blir det att göra klart min Arbetsmiljö och säkerhets uppgift, har ju bara manuset kvar att skriva. sen blir det väl nå serie, älsklingen lär vara jätte jätte trött ikväll, eftersom att vi somnade typ halv 2 inatt. stackarn, vi hade så mycket att surra om hihi.

Nåja, funderar också på att lägga in lite bilder på denna dator också, nu när jag har en fungerande dator.

Nu kom älsklingen hem, HEJDÅ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar