tisdag 30 november 2010

HAR SKRIVIT 300 inlägg!




Hello!


Denna dag har gått mycket Fort, fast jag slutade kvart över 4.
har mycket att göra i skolan nu! måste hinna klart allt innan jul lovet.
hade mer att göra än vad jag trodde, själv har man legat på lat sidan ett tag nu men nåja det ordnar sig!

Imorgon slutar jag kvart över 11. då ska jag fixa några uppgifter sen gå ner på stan och köpa ett party linne ;) Sen efter det ska jag gå till Arbetsförmedlingen för att träffa mamma, sen åker vi hem och dricker en stor kopp kaffe skulle jag tro! :P



Den ska jag köpa! :D hoppas bara att den finns kvar!

Snart är det jul och jag längtar jätte mycket!! :D varför vet jag inte men. hihi

Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt!
Måste ladda upp mig tills imorgon hehe
Nä nu ska jag gå och koka kaffe.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar