onsdag 24 november 2010

Godmorgon


(En bild ifrån förra året, Photoshopad med snö he-he)

Godmorgon!
Sitter hemma just nu i soffan och kollar på Nickelodeon haha vilket liv..
Nä har tagit på mig myskläder och tänt ljus och har nyss ätit frukost, ska snart gå till köket och koka kaffe! Idag blir det ingen skola för mig har jag bestämt, nämen inatt har jag inte sovit ett skit.. gick och la mig klockan 10 men somnade runt 3 halv 4 i morse, klev upp klockan kvart övet 6 typ.. usche gillat INTE!

Igår var jag hos tandläkaren, det gick superduper bra! :D gud vad glad jag är!
fast jag hade ett litet litet hål. som jag ska laga den 2 Februari. Men jag trodde typ hade jag skulle ha 3-4 hål. men ICKET!

Igår julpyntade jag, känns skönt att ha det gjort.
Men jag har inte hängt upp alla gardiner än i alla rum men ska göra det till helgen! :)

Ska ta lite bilder på mitt julpyntande så får ni se ;)
blev ganska bra faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar