söndag 14 november 2010

ORKAR INTE!

Hejsan, har haft ett väldigt långt uppehåll ifrån bloggen, och det är av olika anledningar, tex mycket i skolan och ville bara ta det lugnt och stänga av allt på lovet!
plus att det är så jävla tråkigt att läsa en blogg med INGA BILDER!
men nåja ska försöka bättra mig, men det är så drygt att lägga in bilder.. plus att jag vill använda MIN dator och inte min älsklings dator!!
Så nu vet ni det! :)

Idag är det FARS DAG! :D älskar sådana dagar!
Nu ska jag snart göra frukost åt mig och älsklingen sen åka förbi min mamma och hämta lite saker, sen åka till pappa och äta TÅRTA och dricka kaffe, sen vidare till stan till Daniels pappa och äta TÅRTA och middag där! inte dumt inte!

Har surrat med häggä nu på morgonen!
Alltså jag saknar det kvinnan så enormt mycket, vi har alltid så kul i hop.
men hon bor ju bara i stan ;) men det är ju långt för mig dit hihi
Nä jag tycker att Josefin Häggbom ska ta och FLYTTA HEM IGEN!
iallafall så kan hon bo här i 1 vecka iallafall!

Nåja nog om detta nu ska jag göra frukost så vi kommer i väg nån gång!
hade bra allihopa hejdå! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar