måndag 2 januari 2012

2012

Haha kändes konstigt att skriva det kände jag. Nåja, idag ska jag in till stan med mamma, ska på sjukhuset sen när det är gjort ska jag och mamma käka lunch tillsammans tror jag. sen måste jag köpa 2 stockar snus och solskyddsfaktor idag. nu är det 3 dagar kvar tills man sitter på planet till thailand. :D

Min nyår vad as bra. förutom att man fick åka med ambulansen in till sjukhuset..
jag tänkte faktiskt ta det lugnt på nyår för jag tänkte att: tänk om jag får ont i magen och måste åka in.. och så blev det. Mina cystor var borta. men nu vet dem inte om det är fel på bäckenbenet. :o så ska göra massa övningar nu.. men vi får se vad dem säger idag.

Sen har jag tänkt på en sak, När jag och daniel skulle in i ambulansen så fick daniel världens smäll i ansiktet utav.... (tänker inte skriva av vem) men alltså jag fattar ingeting. Och jag har ingenaning om vem som läser min blogg. men om denna tjej skulle läsa min blogg, så ber jag om ursäkt för att du fick en smäll av mig. blev bara så less på att folk ska leka doktor. inte alls meningen, men fick veta att denna tjej tydligen sprang efter mig när jag skulle in i ambulansen..? hon skulle alltså slå mig i bakhuvudet. kändes ju inte så normalt. Nåja, det är sånt som händer när alkoholen sätter igång.

Detta år kommer att bli ett super år hur som helst, och det har jag bestämt! :D
inte så dumt att börja året med ungefär 5 veckor i Thailand så. Vill också säga tack till alla som man var med under kvällens gång på nyår, blev verkligen en bra kväll!

Nu ska jag göra mig i ordning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar