måndag 16 januari 2012

Ida har gått och blivit sjuk.

Har pratat med Ida i telefon två gånger och smsat lite med henne.
I fredags sa hon att hon var jättedålig i magen och att hon kände sig sjuk, men hon satt på balkongen och tittade på en eldshow, så då känner jag såhär: hade kunnat hugga av mig en tå för att vara där. Tror inte att Ida låter det att hindra henne från att ha roligt.

Sen imorse, vid 8, så ringer token och väcker mig! Alla vet att man inte ringer mig klockan 8 på morgonen. På en söndag. Men ser man att "Ida när hon är thai" ringer, då svarar man. Då har man inget val, för hon vet vad klockan är hos mig och skulle bara ringa om det faktiskt var något. Det visade sig att hon hade varit hos läkaren eftersom hon inte blev bättre, och hade fått olika mediciner som hon skulle äta.

Våran älskade vän Ida, aka Lill-Ida, är sjuuuuk :(
Jag hoppas att hon blir bättre snart.

Over and out /häggä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar