lördag 7 januari 2012

Idas första dag i Thailand.

Haha, ja.. Vad ska jag säga? Jag har inte ens pratat med Ida idag så jag har ingen aning vad hon gör eller hur hon har det. Men skulle jag gissa så antar jag att dom har gått i massa affärer runt om i Bangkok. Och så har hon säkert prova äta rolig mat från konstiga vagnar! Hon har säkerligen klagat på värmen några gånger och "Kan jag få vattenflaskan?" har säkert yttrats otaliga gånger. Nu vaknar hon snart igen och kommer mest troligen ha väldigt ont i fötterna. Men, jag tycker inte att hon ska klaga. Denna dag har, för mig personligen, spenderats i soffan. Därför att jag är sjuk. Det är ju trevligt! Men då kände jag också att jag kunde slå mig ner och fixa fram en illustrerad bild på Ida. Såhär kanske hon står och ler mot någon asiat där borta. Vad vet jag?

Till Ida (om du nu skulle läsa din blogg): Om du inte kan nå mig via skype, skicka ett meddelande på fejsbook så jag vet hur du har det! Jag tror att Ida kommer döda mig för att jag ritade henne så ful :( Men klaga inte, första gången jag ritar med mus ett helt jävla porträtt. Dog i slutet och insåg att hon inte skulle få en hals.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar