tisdag 24 januari 2012

Hejåhåba, maneter hit och dit

Fick ett sms av Ida imorse "Nu brände jag mig på en manet för första gången. Det sved kan jag lova :( nu vill jag inte bada"

Men annars verkar människan ha det bra. Solar och badar. Köper Gucci-glajjor och hänger på internetcaféer så jag kan prata med henne via skype <3<3<3<3 Bränner sig i solen. Går runt på marknader. Bor på olika ställen hela tiden känns det som. Jag kan prata med henne en dag och sen helt plötsligt nästa dag är dom på ett annat ställe. Men jag antar att dom hinner se massa olika saker på det sättet.
Nu är det inte så länge kvar tills hon kommer hem, 14 dagar om jag räknat rätt! Så jag har bara 14 dagar av ensamhet kvar. Jag har sett säsong 3 till 7 av The Office på två veckor. Jag gör inget annat när hon är borta! Eller ja, jag målar mina naglar. Medans jag tittar på The Office. Det var så jag levde mitt liv när jag bodde i Umeå och inte kunde vara med Ida varje dag. Konstant ensamhet! Ida kom hem nu, du behöver inte Thailand lika mycket som jag behöver dig. Men se till att köpa med dig nagellack annars är vi inte vänner längre, PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar