onsdag 4 januari 2012

Godmorgon alla fina!

Nu ska jag strax ta och börja städa och duscha. ska göra mig klar så allt är fixade för idag. Sen måste jag ringa och väcka upp häggä. sista dagen vi ses på typ lite över 1 månad. och på morgonen brukar jag alltid slå igång datorn och kolla bloglovin, då möttes jag av detta UNDERBARASTE TEXTEN AV HÄGGÄ.  alltså jag är så fjantig och fällde typ en tår. detta är min kompis i ett nötskal. och hon är fan bara MIN! love you biitch!

Senare idag måste jag palla mig på affären och köpa massa tuggumi, sen måste jag även springa in på apoteket och köpa lite små saker. Sen svänga förbi min mormor fram och tillbaka och säga hejdå. men som sagt så ska jag också på en fotosession så att min grafiska designer har något att göra medans jag ligger på beachen
och slappar. skönt va..? huh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar