fredag 9 mars 2012

Fredag

Hej! har nästan nyss kommit hem ifrån tandläkaren, gick väldigt bra faktiskt! hade bara ett litet hål. trodde jag skulle ha fler haha. Igår blev det väldigt dålig uppdatering, men igår hade jag fullt upp hela dagen, var på ett möte som inte gick bra alls.. det sög, sen var jag på vårdcentralen för att göra en omläggning och då hade dem glömt att boka in mig.. så det blev inte heller, sen åkte jag och älsklingen till stan och kollade runt lite, men hittade inget intressant. Nu klockan 2 ska vi åka in till stan, daniel ska på ett bankmöte och jag ska springa rint lite på stan och kolla. Sen ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt, hade först tänkt att dricka lite vin ikväll men det får bli nästa helg. :) Jag bloggar mer sen när jag har kommit hem ifrån stan. puss

Alltså min cam på datorn har börjat suga **** blir fan bara irriterad, men orkade inte dra fram stor kameran bara för att ta några ego bilder. ;) japp en sån latmask är jag haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar