onsdag 7 mars 2012

Middagen check!

Sådär då har man ätit middag, jag lagade spagetti och köttfärssås, sjukt gott blev det! Men inte så konstigt när det är jag som har gjort maten, ;) Nä skoja bara hehe. men den blev jätte god iallafall. Nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe och bara känna lugnet. kanske spela lite Euro Truck! haha ja jag vet att jag är en nörd ibland haha. men kul är det. Har också tagit kort på kökslampan och på mitt hår, alltså man ser helt seriöst ingen skillnad. men däremot så känner jag en fruktansvärd skillnad, känner mig jätte fin och fräsch på skallen haha. Kanske blir att kolla lite serier innan man somnar ikväll. Ska upp tidigt i morgon, ska på ett möte, sen till vårdcentralen på omläggning. Och på fredag har jag tandläkaren. usch hatar verkligen tandläkaren.. men men.
Spagetti och Köttfärssås.
Den nya kökslampan.
Innan jag fort till frissan.
och såhär blev det. ;) Tror det kan synas mer om jag fixar håret, så man får lite volym på det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar