måndag 5 mars 2012

Måndag!

Hejhej, idag är det måndag och en hel vecka framför mig, vet inte riktigt vad jag har att göra denna vecka, förutom att gå på omläggning varje dag.. börjar bli riktigt trött och les på det nu.. men det måste ju som sagt göras. Nu har jag slutat med all antibiotika som jag har tagit, så nu hoppas jag att ja ska bli piggare och gladare. Igår blev det som sagt att jag sökte lite jobb, och jag hoppas verkligen att dem hör av sig. men det tror jag inte händer.. sorgligt nog.. Nåja, nu hade jag tänkt att städa och tvätta. är skönt att göra bort det på måndagen, då är det rent och fint hela vecka, egentligen så brukar jag göra det på söndagar men jag och älsklingen hade det så mysigt hela dagen/kvällen så sket i det. Jo, juste på onsdag ska jag och häggä ut och köra skoter ;) kommer bli asm. :D, nu ska jag dricka kaffe sen börja på här hemma. see yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar