tisdag 6 mars 2012

Godmorgon!

Nu har jag kommit hem ifrån vårdcentralen, var även in på affären och handlade lite smått. :) Nu har jag fått upp lampan i köket också, ska ta en bild på den sen, själv så tycker jag att den är hur snygg som helst. :D
Sitter och funderar om jag ska ta och städa min garderob.. eller kanske skåpet inne på toan, det är sjukt stökigt i min garderob kan jag lova er. men innan man har tagit tjuren i hornet och börjat med det.. nä usch. samma sak med Thailands bilderna. känns så himla drygt. känner inte alls för att sitta och göra det.. :/ Nåja, får se vad det blir. Sen skulle jag ha fixat naglarna och skickat iväg några mail. jag förstår verkligen inte vart min ork har försvunnit. visst jag var ju väldigt sjuk när jag fick infektionen i armen, har nog aldrig varit så sjuk. men jag tycker att min ork borde komma tillbaka snart?! jag blir tokig när jag inte får något gjort.. ja menar när jag ska tex börja städa, då måste jag ta en paus efter typ 30 min bara för att jag är helt slut.. nä usch det är verkligen hemskt! Sen hade jag tänkt att gå ut och gå, men idag finns verkligen inte orken.. :/ tycker faktiskt synd om mig själv haha. Sen måste jag säga att det är super kul att det är så många som har börjat läsa min blogg. blir jätte glad över det! :D

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar