fredag 9 mars 2012

Fredagskväll, sitter hemma och är lite små uttråkad..

Sitter hemma och bara tar det lugnt, börjar känna att man vill hitta på något nu. men frågan är vad? alla är typ på krogen ikväll. på five, verkar som det är där det händer. ;) haha nä usch krogen my as. Sitter och kollar på något tråkigt tv program. vet inte heller vad jag ska skriva om här i bloggen heller. har som inget vettigt att berätta. Imorgon ska jag nog ta mig en morgon promenad, om det inte är svin halkigt.. Vill ju inte lyckas bryta något haha. Var sugen på att dricka vin ikväll men kände inte riktigt för det så sket i det. får se om det kanske blir imorgon. NU kom jag på vad jag kan göra!! ska nog ta och kolla lite på 90210!! där har jag det. Så vi får höras sen. pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar