fredag 15 mars 2013

BVC

Igår var vi till bvc för att väga, mäta och vaccinera. Arvid väger nu hela 7380 och är 65 lång. han börjar bli stora killen! man märker verkligen att han ska vara med mer nu. han sover inte många stunder på dagen längre. och han är väldigt pratsam just nu ligger han på golvet under babygymmet och pratar med sig själv. Sen har han börjat med att prata med hela näven i munnen låter verkligen roligt! Sen har han börjat skratta högt ibland. ja han gör framsteg varje dag tycker jag. Tiden går alldeles för fort!
Igår när han tog vaccinet så tyckte jag jätte synd om min plutt. första sprutan gick så bra det kan gå lite grin sen var det över men andra sprutan tyckte han gjorde jätte ont ojojoj vad han grät. Men hon sa att andra sprutan svider mer än den första. Men det gick bra och nu är det gjort.

Idag blir det inget speciellt vi ska nog bara vara hemma och mysa kanske ta en promenad om det blir lite mildare ute. Imorgon hoppas jag att vi åker in till stan måste fara på kappahl Elina har världens snyggaste mössa till Nova som jag måste köpa till Arvid!! Den är så snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar