fredag 22 mars 2013

Godmorgon

idag har vi inga planer inplanerade så vi tar dagen som den kommer. var länge sen jag skrev om hur det går med vikt ned gången och den går bara fint! har inte gett upp än! jag går sakta men säkert ner hela tiden har ju satt upp ett kortsiktigt mål och ett långsiktigt mål. Det korta är att jag ska ha gått ner 8kilo till sommaren och det känns som att det kan verkligen gå. men de får vi se då. jag gör inget speciellt tycker jag. äter rätt och är ute och motionera. svårare än så är det inte. "som alla brukar säga" Nä men det gäller att man verkligen kommer in i det och eftersom att jag hade tänkt att börja jogga till våren då asfalten börjar titta fram så känns det bra att tappa några kilon innan det. inbillar mig att det kommer bli mycket lättare att orka springa. Nu ska jag ta och plocka undan lite här hemma innan arvid vaknar och ta mig en kopp kaffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar