torsdag 28 mars 2013

sovtider och dagen idag.

Nu har arvid börjat med att man ska sitta och vagga honom till sömns eller att han ska ligga i vagnen och man ska styra den sidledes. Förut behövde vi bara lägga ner honom på soffan och han somnade på en gång! Men nu är det att vagga och försöka tysta en ledsen bebis. Men kan tänka mig att han inte vill sova för det är så kul att leka med alla leksaker. varje gång blir han över trött. jag måste bli bättre på att ta han på en gång när jag ser att han börjar bli trött. inge kul med en övertrött bebis vill jag säga! annars är allt som vanlig har är fortfarande jätte snäll och gör alltid kväll klockan 7 på kvällen och vaknar nästa dag vid 6-7 tiden på morgonen.

Idag ska vi ta oss en lång härligt promenad och sen ska vi gå förbi Arvids gammelmormor efter det har jag tänkt att vi ska gå in på affären och sen hem. ska handla saker till tårta som jag ska göra på söndag. tänka sig att man blir hela 20 år?! kan inte fatta tyckte nyss att man var 6 år gammal och spelade 500 med pappa. tiden går fort och man ska verkligen ta vara på den och vara rädda om varandra!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och dricka mitt kaffe och kolla på nyhetsmorgon.

1 kommentar:

  1. Du har ju vuxit upp snabbt ;) skaffat barn innan du ens får handla på bolage ;P

    SvaraRadera