fredag 8 mars 2013

Godmorgon

idag är jag jätte trött och seg känner jag.. igår var vi hemma hos mamma min till klockan 10 igår ikväll. sen satt alla och bara gäspade kändes det som. arvid han gjorde kväll klockan halv 7 igår kväll och vakande halv 7 i morse. men han började att grina och gnälla lite när klockan var halv 6 men då ville han bara ha nappen.

Igår på dagen åkte jag och daniel in till stan för att köpa lite kläder som vi ska ha på begravningen imorgon och dopet på söndag. jag köpte 2 par jeans alltså minns inte senast jag hade på mig jeans? :o men hittade hur skönt jeans som hest. sen blev det en blus i vitt jätte och 2 svarta tröjor ena med fransar och den andra med nitar på bröstet. är super nöjd allt är jätte fint kände att jag behövde lite nytt i garderoben speciellt jeansen. handlade allt på kappahl på ersboda. förut köpte jag aldrig kläder där eftersom att jag aldrig har hittat något i riktigt min smak men nu tycker jag att allt som dem har är jätte fint!!

Idag ska vi förbi och hämta nyckeln till församlingsgården sen in till stan och stor handla allt som vi behöver till alla smörgås tårtor och kaffe. och köpa lite ljus som ska stå på bordet osv osv.

Är verkligen jätte kul att syrran och hennes barn är här! blir nog att umgås med dem ikväll också och sen på lördag ska vi äta middag tillsammans hela familjen! Arvid fick en jätte söt onepice av kicki och barnen.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning måste skriva en lista på allt vi ska ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar