torsdag 21 mars 2013

en missnöjd kille

Idag har arvid varit lite kinkig imorse var det bara lite men nu på kvällen märkte jag att han blev mer. Sen vart han varm och röd blommig så tog en temp han hade 38, 1 och kollade upp om det var feber eller ej (vissa säger ju att barn har högre temp en vanligt så därför kollade jag) 38 grader är måttlig feber så det var svaret på att han var grinig. Har aldrig haft problem med att ha honom till att sova han somnar alltid själv i vanliga fall men nu måste han somna i min famn och jag får inte vara still sen tar det upp till en 15min innan han somnar. Stackar liten. Nu sover han och ska ha mat igen klockan halv 8 sen är det natti natti för honom men får se om han skippar målet eller inte ibland gör han det. Satt och tänkte att det kanske är en tand på G han drägglar ju väldigt mycket och har alltid handen i munnen men jag vet inte eller så har han blivit sjuk igår började han hosta lite smått och har gjort det lite under dagen också.

Idag har anki varit på besök verkligen jätte kul att sitta och prata igen lite! Det måste vi göra om snart! :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar: