tisdag 23 april 2013

En dag med massa lek och bus

Idag har det varit en bra dag, det har varit mycket bus och skratt! dagen började med att klockan 06.30 så grinade arvid till jätte högt och ville bara ha tutten efter det så somnade han om. Men så blev det inte för min del jag blev så pigg av hans tvär skrik så det var bara att kliva upp. plockade undan lite och tog mig en kopp kaffe, mamma kom förbi vid 07.30 då blev det mer kaffe, sen vaknade arvid runt 08.00 och mamma for till stan med pappa för att hjälpa honom att handla. Häggä kom förbi 09.30 tror jag då blev det ännu mera kaffe, alltså kaffe är verkligen något jag dricker hela tiden varje dag, man kanske borde dra ner på några koppar. sen blev det en sväng till mamma med massa lek och bus. kan säga att det blev en hel del filmning har suttit nu på kvällen och kollat igenom några. arvid var lite grinig vid 18.00 men det beror nog på att han har sovit väldigt lite idag. så lill killen gjorde en tidig kväll han låg i sängen klockan 19.00 det betyder en tidig morgon imorgon och en pigg och glad arvid. Nu blir det bara lite tv tittande sen sängen.

får se vad vi hittar på för kul imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar