fredag 26 april 2013

Fredag arvid snart 5 månader!!

Känner att jag har börjat bli dålig på att skriva blir mest bara bilder. men det är väl dem som är roliga haha. Idag har jag verkligen gått ann har haft storstädning i huset arvid var så snäll som satt och lekte i sin gå stol medans jag sprang runt här hemma som ett tok. Efter det blev det gröt till arvid och en smörgås till mig själv. sen gick vi ut tänkte gå till lekparken med arvid tänkte att han skulle få prova att gunga men han somnade och sov så gott i vagnen så vi gick till apoteket och coop istället. sen blev det att vi tog en sväng till arvids gammel mormor där blev det fika och bus. När vi kom hem så sov arvid ute i vagnen i nästan 2 timmar. Duktig kille! Nu sitter vi bara och tittar på tv arvid har tagit sig en liten tupplur. Ihelgen blir det bara lugnt, daniel ska jobba hela helgen så den kommer bli lite tråkig för min och arvids del.

Tänkte idag att arvid blir 5 månader om 3 DAGAR!! tycker det är helt sjukt vart tiden har tagit vägen.. tyckte det var nyligen han kom till oss. Man känner verkligen att man ska ta vara på varje sekund det smäller bara till så är en en stor kille! han har börjat med att om han står på mina ben så hoppar han upp och ner hela tiden, haha och han tycker att det är hur kul som helst!

Sen måste jag berätta att arvid har en leksak som har 5 ringar med olika storlekar på den satt vi och lekte med i morse och jag berättade för arvid att han kunde ta loss en ring då tittade han på mig och tog hela leksaken och vände den upp och ner så alla ringar for loss, då tänkte jag å herregud han är inte dum. nästan smartare än morsan sin ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar