onsdag 10 april 2013

Tiden går fort!

har suttit och läst igenom bloggen lite, och när jag läste om då jag var i slutet på graviditeten så måste jag säga att gud alltså.. när jag väl skrev det då så tyckte jag bara att ja det är väl så det är men snacka om att min kropp fick ta stryk! Högt blodtryck, vätska i hela kroppen, hade värkar i 1 vecka innan arvid kom till världen och själva förlossningen tog 16 timmar. nä jag ska verkligen ha en klapp på axeln måste jag säga. men det är också det allra bästa jag någonsin har gjort i hela mitt liv! Är så himla glad att jag har Arvid och Daniel i mitt liv dem är det bästa jag har!

Idag kom Elina och Nova på besök var jätte kul att se hur stor nova har blivit. hon är nu 7 månader herregud vad tiden går fort! :) det blev kaffe och massa surr. barnen lekte sen tog vi en promenad sen när vi var tillbaka åkte Elina och Nova hem. Arvid sov i vagnen i 1 timme, sen när daniel kom hem blev det middag. idag åt vi flygande Jakob hur gott som helst!

Nu är vi inne på tredje dagen som arvid är grinig, hoppas att imorgon är det bättre. hade tänkt att städa och dona på här hemma imorgon och sen på fredag ska jessica komma hit och hälsa på oss. kommer bli jätte kul var länge sen jag träffade henne. Nu blir det att ligga i soffan och känna lugnet arvid har somnat hoppas han vaknar upp sen han ska äta ett mål till. hade varit toppen då kanske man kan få en liten sovmorgon till klockan 7 iallafall :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar