lördag 6 april 2013

toppen dag och kväll

Igår var en bra dag och toppen kväll. På förmiddagen åkte jag och mamma in till stan köpte lite kläder åt arvid och en super fin tröja åt mig själv :) sen handlade jag mat till kvällen. Vid halv 6 kom mia och jossan och vi åt middag och hade det trevligt tillsammans. Var jätte kul att umgås med dem som man var med jätte mycket när man var mindre det måste vi göra om tjejer!

Daniel åkte iväg på kick off igår och kommer hem idag på eftermiddagen. Igår när arvid skulle sova för kvällen så var han lite orolig tror han funderade vart pappa var. Lillgubben. Nu på morgonen har vi lekt och myst massor nu har han somnat igen så jag ska passa på att äta frukost och göra mig i ordning :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar