torsdag 11 april 2013

fruktansvärd värk!

Är inne på tredje eller fjärde dagen med värk i höften.. imorse när jag skulle kliva upp så gick det inte, alltså det gjorde så himla ont så jag låg i sängen och bröt i hop! Daniel försökte dra upp mig men de gick inte. till slut efter typ 10-15 min tog jag mig upp. men det gör fortfarande jätte ont.. tog två st Alvedonens och känner värken ändå. vet inte om man har sträckt sig eller om det är något annat, får avvakta några dagar och se om det släpper. jag som hade tänkt gå ut och gå idag och gå förbi affären och handla lite. men de är ju inte alls lönt, kommer bara ta jätte lång tid gör ont när jag går också. Hoppas att det kanske känns bättre på eftermiddagen! :) Nu har arvid somnat om igen och jag har nyss ätit frukost ska ta och dricka upp mitt kaffe och kolla på nyhetsmorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar